Adverteren-info

Merkprofielen van Sanoma

Sanoma_LogoEen merkprofiel is een korte samenvatting van wat een bepaald tijdschrift te bieden heeft. Dit is handig voor adverteerders, zodat zij kunnen nagaan of een advertentie in een tijdschrift de gewenste doelgroep bereikt. Daarnaast kunnen consumenten ook de merkprofielen lezen om uiteindelijk de beslissing te nemen om er een abonnement op te nemen of niet. Sanoma uitgevers publiceert duidelijke merkprofielen. Daarom richt dit artikel zich enkel tot de karakteristieken van tijdschriften van Sanoma.

Merkprofiel Autoweek

 

AutoWeek behandelt op toegankelijke wijze alle aspecten van het alledaagse autorijden. Geen tijdschrift voor freaks, maar wel voor de man die wil weten wat er allemaal te koop is en bovenal wat het echt waard is. AutoWeek is de autoriteit op het gebied van zowel nieuwe als gebruikte auto’s. Het laatste nieuws, uitgebreide tests, vergelijkingen en rij-impressies: alles komt aan bod. Van alle AutoWeek-lezers denkt 20% concreet aan de aanschaf van een nieuwe auto, waardoor het tijdschrift een unieke kans biedt om gericht en met hoge attentiewaarde te adverteren.

Merkprofiel Libelle

Libelle is het grootste vrouwenblad van Nederland en is onlangs uitgeroepen tot Tijdschrift van het Jaar. Libelle geeft informatie en inspiratie over alle onderwerpen waar de gemiddelde Nederlandse vrouw in geïnteresseerd is.

Merkprofiel Nieuwe REVU

Nieuwe REVU is een van de klassieke succesnummers in het SMM portfolio. Het tijdschrift presenteert elke week weer een spannende mix van nieuws, sport en entertainment voor de man die midden in het leven staat. Onthullende reportages, boeiende achtergrondverhalen, persoonlijke interviews, vooruitstrevende fotografie en scherpe columns zijn al jaren de pijlers van het tijdschrift. Door het brede interessegebied en de frisse toon raakt u via REVU mannen van uiteenlopende type en leeftijd.

Merkprofiel Fancy

Fancy is het leukste meisje van de klas, een goede vriendin die inspireert, luistert en vermaakt. Elke vier weken ligt Fancy in een uniek handbagsize formaat bij de lezeres. Fancy heeft een gidsfunctie met een duidelijke taal, korte zinnen en recht voor je raap. De lezeressen zijn meer dan gemiddeld geïnteresseerd in beauty en mode, maar ook bezig met serieuze zaken in het leven. Fancy heeft de afgelopen jaren verschillende prijzen gewonnen, waaronder een voor merkextensie. Zo hoort de Fancy-agenda in de top drie van meest verkochte agenda’s en is de Fancy modellenwedstrijd zeer succesvol. Ook de website trekt veel bezoekers.

Wat biedt een merkprofiel nog meer?

Naast een korte beschrijving van wat het tijdschrift te bieden heeft, biedt het merkprofiel, ook inzicht in de oplage, het bereik en de doelgroep. Een goed merkprofiel geeft alle kenmerken van een tijdschrift bloot.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste reacties